2021年2月18日木曜日

コロナ、2回目のワクチン接種

 一昨日、コロナウイルスのための2回目のワクチン(モデルナ)を接種しました。

私はいつも人の経絡やオーラ、チャクラなどのバランスを整える、エネルギーヒーリングの仕事をしているので、今回もまたワクチンを接種する前に自分の経絡(14本あるエネルギーの通り道)のバランスをすべて整えておきました。接種したあとにその経絡がどうなるか知りたかったからです。

前回は接種したすぐあとに、14本のすべての経絡がアンバランスになってしまい、その後何度かチェックすると、私は何もヒーリングしていないのに、体が自然とアンバランスになっていた経絡のバランスを少しずつ整えていて、2時間後には14本のうち10本が整っていました。そのあと私は疲れを感じてきたので、アンバランスだった4本を自分でヒーリングして整えました。経絡はそれぞれの器官にエネルギーを与えているのでアンバランスままほっておくと免疫力が低下し、また、吐き気や頭痛など体に多くの支障をきたすからです。経絡がアンバランスになると、体調が悪くなったり痛くなったり気分が落ち込んだりするので、経絡をいつも整えることはとても大切です。

今回接種後に経絡のバランスをチェックすると、前回と違いまったくアンバランスになっていませんでした。 30分にごとにチェックしましたが、3時間経つまではずっとバランスが整ったままでした。1回目のワクチンを接種した時のことを体はちゃんと覚えていて驚かず、非常事態と見なさなかったのでしょう。

3時間後にもう一度チェックすると、三焦の経絡が過多、腎臓が欠乏のアンバランスに少しなりかけていたので、ヒーリングをしてバランスを整えておきました。

2回目の方が副反応が酷くなる、と聞いていたので少し不安でしたが、私の場合、1回目も2回目も同じで、押すと接種した腕が痛いこと、接種後2日ほど体がいつもより重い感じがしたこと、接種した夜中に少し寒気がしたことくらいですみました。

まだ安心とまでは言えませんが、それでもワクチンの到来は一筋の希望でもありますね。

 


The day before yesterday, I received the 2nd dose of vaccine, Moderna, for the Corona virus.

Since I always do energy healing work to balance people's meridians, auras, chakras, etc., I made sure to balance all my meridians (14 energy pathways) before getting the vaccine again. I wanted to know what would happen to those meridians after the vaccination.

Last time, right after the 1st dose of vaccination, all 14 meridians became unbalanced, but when I checked several times afterwards, my body naturally rebalanced the unbalanced meridians little by little and 2 hours later, 10 out of 14 meridians were in balance. After that, I started to feel tired, so I adjusted the four unbalanced meridians myself.  The meridians give energy to each organ, and if left unbalanced, they can cause problems in the body, such as nausea and headaches, as well as lowering the immune system.  It's very important to keep your meridians in order all the time, because if your meridians is unbalanced, it leads to get sick, feel pains, and feel depressed.

After the inoculation this time, I checked the balance of my meridians and found that unlike the last time, there was no imbalance at all. I checked them every half hour, and they remained balanced about for 3 hours. I think my body remembered the vaccine and didn't consider it an emergency.

When I checked three hours later, I found that the San Jiao and Kidney meridians were little imbalanced, so I did some adjustment to bring it back into balance.

I had heard that the side effects would be worse for the second dose, but in my case, it were the same for both the first and second times.  It was just my arm hurt when I pressed it, my body felt heavier than usual for two days, and felt a little chilly in the middle of that night.

I wish Corona virus problem will come to an end soon.

 

 




0 件のコメント:

コメントを投稿