2021年5月26日水曜日

Eden Energy Medicine Workshop

 

 
私が施述しているエネルギーヒーリング、Eden Energy Medicineの4日間のワークショップがサンディエゴでありました。
前回はがんの予防とヒーリング方法、そしてデトックスの方法を学びましたが、今回は心臓病の予防とヒーリング方法、痛みがトラウマを伴っているかを見つけ出し、そのトラウマをヒーリングによりなくす方法、その他、痛みがある場合にその痛みに関わっている経絡を見つけ出し、経絡を修正することにより痛みをなくす方法などを学びました。
今回は3年目の最後のワークショップで、Energy Medicineの創始者のDonna Edenさんと、ご主人のDavid Feinsteinさんが最後のセレモニーに駆けつけてくださいました。
Donnaさんとハグをしたときにとても暖かいエネルギーが流れてきて、愛でいっぱいの人なのだと感じました。彼女はエネルギーが見える人で、私のオーラが紫色をしていることを教えてくれました。そういえば、私がヒーリングセッションをしているときに、3人ものクライアントさんから私のまわりに紫が見えると言われたことがあります。本当に見えていたんですね。
なにはともあれ、とても充実した4日間でした。
 
There was a workshop in San Diego.
In the last workshop, we learned how to prevent and heal cancer and detoxify the body, and this time we learned how to prevent and heal heart disease, how to find out if pain is accompanied by trauma and how to heal and eliminate that trauma. We also learned how to find out which meridians are involved in the pain and how to eliminate the pain by correcting them.
This was the last workshop of the third year, and Donna Eden, the founder of Energy Medicine, and her husband, David Feinstein, were there for the final ceremony.
When I hugged Donna, I felt a very warm energy flowing through me and I knew she was a person full of love. She is able to see energy and she told me that the color of my aura is purple. By the way, when I was doing healing sessions, as many as three clients told me that they could see purple around me.
Anyway, it was a great workshop.

0 件のコメント:

コメントを投稿